Tittel

torsdag 28. august 2014

Fra hagen!


                                                 EN LITEN OPPDATERING FRA HAGEN    


Det har vert lite fra meg i sommer, men nå begynner jeg så smått å blogge igjen!Det ble litt av en avling (synes nå jeg da) og vi har plukket til salaten i hele sommer!

Her vokser det bra som dere ser!



Her ser du agurk-bladene! Flotte å se på altså!!



Å agurkene var store og smakfulle! Deilig som snaks i forbifarten :O)




Salaten! Yammm!



Sukkerærtene er også godt å knaske på, og ikke bare i salaten!



               
Gressløken stortrives på sin nye plass, og blomstene lot jeg bli sånn at humla også kunne kose seg! Denne sommeren har jeg tenkt "HUMLEVENNLIG" og det skal jeg fortsette med! 
      

       

MMMM, markjordbær er jo himmelsk da!!


  
Her er en av mine nye venner! Humla trenger jo vår hjelp, og planlegningen av hagen i år har vert basert på den! Du kan lese mer om det på moseplassen :O)


Vi lar oreganoen vokse vilt langs en stenmur, og humler og sommerfugler elsket den!


 en vinn-vinn situasjon: HUMLA liker, og VI liker :O) Den er jo flott å se på også da!



Vakkre begge to ;O)




  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar