Tittel

torsdag 24. april 2014

BORREDALEN

I dag har vi vert på tur med dattera vår!
Vi er så heldig å ha et fantastisk turterreng fem min unna!Borredalen med sine dammer er utrolig vakker!Her yrer det av liv hele året, men nå på våren er det som å gå på utstilling!Trærne får lysegrønne blader, humleme surrer og fuglene holder konsert! Her er et "lite" knippe bilder fra turen!
Det er jo så vakkert her <3

Her er mine tre turkamerater i dag! Silje(min datter)Lasse(min mann)og Ricco (min hund)

Hyggelig å møte på hesten

Gakkgakkær som vi sier her i fredrikstad er alltid på plass!

Humlene surret i blåbærlyngen! 

Kaffe hadde vi jo selvfølgelig med oss! 

Silje hadde med gulerot til Ricco(som han elsker)

Godt med noe å drikke!

Mosen er utrolig vakker der den dekker mye av fjellet.

 Naturen som pynter seg kanskje? :O)

Er det hodet til en hest som stikker frem?

Her er et annet vakkert motiv ;O) 

Ser dere hjertet? <3 

Nesten som små eksplosjoner! 

Et dødt tre kan fortsatt være flott!

 Silje og meg foran tredje dam!

Hi hi, noen har funnet et lurt hjemmested for nøkkelen sin!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar