Tittel

tirsdag 22. april 2014

Slaraffen-liv


Slaraffen-liv i dag!
Det eneste jeg har gjort, er å flytte plantene i(den gamle) kjøkkenhagen til den nye!
Gressløk, sitronmelisse, og rosmarinen!Deilig å bare nyte soldagene mens de er her!!!Rosmarinen har overvintret ute å der ganske pjusk ut, men den skyter nye skudd så den får være med på flyttingen :O)
Sitronmelissen er ikke den helt vanlige (som du kanskje ser) Aner ikke hva den heter egentlig, men jeg har hatt med meg frø fra vi flyttet hit for noen år siden.


Her har gressløken fått ny stor deilig plass sammen med rosmarinen!



Dette er da den sitronmelissen jeg ikke husker navnet på, men god er den i alle fall :O) vet du navnet på den, så legg gjerne igjen en kommentar :O)



Gressløken har tydeligvis ikke gredd seg i dag, men den er veldig god nå på våren!



Den "litt" pjuskete rosmarinen! Med litt stell blir den toppers se ;O)


Her har jeg da tilbrakt mesteparten av nok en nydelig sol dag :O)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar