Tittel

søndag 13. april 2014

Påskepynt



Har du lyst til å fikkle litt i påsken, kan du jo lage denne! Jeg tror jeg fant ideen på pinterest men da satt eggene i kartongen!Jeg fant en vridd rot og limte eggene på der isteden! Sommerfuglene har jeg klippet ut av en serviett og limt på med dekupage-lim. Plantene kjøpte jeg og lirket nedi eggene(lettest om du dynker jordklumpen før du putter dem i eggene)Jeg brukte limpistol og var generøs med lim både på egget og rota! Det ble mye eggerøre før jeg fikk det til :O) Plantene kjøpte jeg på Plantasjen.

4 kommentarer:

  1. Du kan jo selvfølgelig også så karse eller andre spirer i eggene! Artig det også!

    SvarSlett
  2. Den ble jo kjempekoselig Berit :)
    Gratulerer med ny blogg, vil du legges til på Hageblogger.no?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det kan jeg vel! Ikke at jeg vet hvordan men det finner jeg vel ut!

      Slett
    2. Glemte jo i all min iver å si tusen takk da! Morro at du likte den og tenker at den får være med på Hageblogger.no!

      Slett